Sunday, December 23, 2007

هنبدأ أخيرا الحمد لله






ياااه من زمان و انا برتب لموضوع المدونة ده يعني من 8 شهور تقريبا مش مهم دلوقتي عملتها ازاي و ليه و مين ساعدني. بعدين، نقطة
من اول السطر الجاي
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ممكن تكون بداية تقليدية بس انا بحبها جدا و انتم كمان تستحقوها
انتوا اكيد حاسين بكثرة المدونات الحالية بس ان شاء الله يا رب تكون حاجة مختلفة
بالرغم اني اطلعت على بعض المدونات و حاولت اني اعمل جمع معلومات على قد ما اقدر عشان اكون في افضل صورة ممكنة فسيرى الله عملكم و رسوله و المؤمنون
لكن _ نفس النقطة اللي فاتت
لن .. و لن .. و لن
استغنى عن اقتراحاتكم و تعليقاتكم ، و نصحيتكم فعلا انا محتاجها
بس احنا لازم نجرب




عموما انا مش حاسة اني اقول دلوقتي هنتكلم في ايه ان شاء الله
و واخدة بالي برده ان ده وقت امتحانات عشان كده لن اطيل عليكم و لا هاشغل بالكم بقضايا كبيرة ... غير
ان احنا ان شاء الله نذاكر بطموح عالي.. بجد والله
طموح امة محمد صلى الله عليه و سلم
اعاننا الله و دبر لنا امورنا

14 comments:

Anonymous said...

الله يعينك

Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم اولا
بالنسبة للمدونة فهى فكرة جميلة جدا وبتعبر على اللى جوانا وياريت تبقى تقولى لى ازاى بتتعمل وبالنسبة للصور اللى انتى حطاه فهى مناسبة جدا خصوصا الستارة فى الاول فهى فكرة جديدة وخصوصا انك بتفكرى فيها من زمان وعموما ربنا يوفقك ويعينك

الـفجـريـــة said...

لا لا لا
مش مصدقة
اخيييييرا يا انسانة
عملتيها

مبرووك يا سلماوى او يا سلماية
وانا متخيلاها هتبقى جمييلة
عموما بتبسط بمدونات اصدقائى
لانى بشوف فيها جزء منهم احيانا بيكون جديد عليه حتى لو كنت اعرفهم من زماان

عموما يا سلمى زى مبتقولى الايامدى ايام مذاكرة وطموح
وربنا يعيينك ويعيينىا كلنا

بس ده مش هيمنع انى هروح اعلق على التدوينة التانية عشان عجبتنى

Anonymous said...

مبروك على المدونة يا سلمى ومستنية اشوف حاجات حلوة وباذن الله تبقى مدونة جامدة
جهاد

Anonymous said...

الف الف الف مبرووووووووووووووووووك يا سمسمة

فكرة جميلة وهايلة


ربنا يوفقك ويكرمك
انا عرفتها من مدونة اسماء وفرحت لما عرفت انك دخلت التدوين


ربنا يعزك يا حبيبتي
وجعل الله ما تقدميه في ميزان حسناتك



fenoooon

نور جديد said...

فنوووووووووووون
هاااااااااي
فرحت جدا انك دخلتي بجد و نورتي المدونة و دعواتك بأه

Anonymous said...

gaaaaaaaaaamd ya salamonty awy
w da msh gdeeed 3liky
tooool 3omrk motafrda
da 3'eeer enk sare7a w bt3abry
begad bklaam msh kteer mn elnas
bt3rf t2olo
dooo ahead
w dayman elafdaal

Anonymous said...

مبروك عليك المدونة
جعلها الله في ميزان حسناتك وميزان حسنات كل من ساعدك يوم نلقاه
سلمونيتي
يعلم الله كم أنا سعيدة بالمدونة و التي آمل من المولى عز وجل أن تكون متميزة و مختلفة
آه
مفيش مشكلة إنك تفرجينا فيها على حاجة من عميلك
أي حاجة تصميم جديد , أكلة جديدة ومانجحتش آه معذرة أصدقي نجاحها مايتوصفش ولا يتكلش،....الخ
لكن صحيح ليا سؤال كده
صورة البنوتة اللي بتلون رجليها_علفكرة حلوة وعجباني _دي إنت وانت صغيرة؟ ولا إنت وإنت بتصميمي المدونة؟ *صحيح المدونة شكلها سمبل ورقيق ينم عن شخصية رقيقة جدا _المعلومة دي أنا عرفاها من زمان مش منتظرة المدونة عشان أعرفها(معلومة إنك رقيقة
_(
إني أحبك في الله

Anonymous said...

بس احنا لازم نجرب
كلمة قولتيها بعدها كانت صورة تجربة ناجحة جدا!!!!جدا
هيييه حد عنده رأي تاني ولا إيه

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
just me said...

الاخت نور
سلام الله عليك ورحمته وبركاته
اقترح ان نكون متعاونين سويا فى مجال التدوين
سبق ان شرفتينى بزيارتك فى مدونتى " نحن لسنا ارهابيين " واقترحتى انه من المهم ان نعرف العالم بانجازاتنا
لذلك اقترح ان تقومى بانشاء صفحة بها بعض انجازات العرب والمسلمين بشكل مختصر " كبسولات " وسوف اقوم بوضع لينك لتلك الصفحة على مدونتى
وتقبلى خالص تحياتى

Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا انت عرفانى اوى بالنسبة للمشكلة اللى مبنا يا انسة نور اقسملك بالله انى ماختشبالى وياريت تسمحينى وانا هصلح الى انا عملته بنفسى

Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا انت عرفانى اوى بالنسبة للمشكلة اللى مبنا يا انسة نور اقسملك بالله انى ماختش بالى وياريت تسمحينى وانا هصلح الى انا عملته بنفسى

Anonymous said...

ارجوكم ساعدونا فى نشر حملة حمايه تبع مدوناتكم برعاية شرطة دبى وعمرو خالد ورايت استارت لا للمخدرات لا للادمان نرجو منكم الايجابيه كما راينا ها فى مدونتكم لمعرفة الموضوع ونشر الملصقات والبوسترات والنشا طات وتدريب الشباب على كيفية التوعيه ارجو منكم الاهتمام بأمر شباب الامه wwww.amrkhaled.net